Wednesday, June 2, 2010

Puas sudah ku mencuba.

Sekian lama ku berfikir,
menilai mana baik dan mana buruknya,
demi kebaikkan kau dan aku,
kali ini dan mungkin smpai bila2,
dan hanya aku yang mmpu untuk beralah,
aku pun tak pasti,
cuma mgkin menunggu kau berubah dengan relamu,
tapi bukan untukku tapi dirimu,
biarlah...aku fikir kawan biarlah beribu,bercinta hanya seorang..
wlu terasa nilai sakitnya, aku gah kan diri juga demi mu,
kerna itu pintamu..pintaku pula?
Aku pasrah andai ada dua syg dalam hatimu,
smpai kau pilih terbaik untukmu,
ku tahu kau telah mberi kata putus terbaik,hanya aku..
tapi hanya Tuhan yang lebih mengetahui..
Smpai aku sendiri tak pasti,adakah benar aku?
ku harap ianya mendtgkan kebaikkan untuk mu..
Ku harap kau tahu isi hatiku..
aku sentiasa berpegang pada satu,
tiada duanya..
Ini usahaku,ini dayaku,smmpuku..SETIA UNTUKMU.

No comments:

Post a Comment