Monday, June 7, 2010

Its about time.

Ku susuri hidup ini semula dengan penuh sabar dan tabah.
Banyak dugaan dan cabaran yang mendatang.
Siang dan malam ku berteman doa dan airmata. Supaya apa yang kau dan ku lalui berakhir dengan baiknya.
Supaya apa yang dirasa sentiasa tersemat dan bersyukur.
Mngkin aku hampir terjatuh dan tak mmpu untuk bangun lagi semula.
Sakit yang dirasa begitu tiada peritnya..Hanya hujan dalam hati disusuri hujan batu menghempap hati. Pedih dan luka.
Tapi Allah telah memberi ketenangan dalam segala hal.
Sakit bertukar bahgia. Sudah tiada lukanya walau masih ada parut yang tertinggal.
Walau kdg kala ku sukar mentafsirnya. Adakah pasti?Aku yang dihadapan mata?...???
Biarlah aku berkorban hati dan perasaanku. Demi membuatkan dirimu bahagia.
Mungkin, "Its about time". Ini jawapan terbaik kini.
Ambillah selama mungkin, Walau... smpai akhirnya nnt..jawapan yang kau berikan ianya bukan miliki ku lagi.. :'( Suatu jawapan yang benar ku takuti. Hrp ianya takkan terjadi. Amin.
Aku nyatakan bukan aku kalah dan menyesal tapi aku sudah berusaha, redha dan pasrah ketentuanNya. Aku menyesal membuatkan kau begini.
" Biarlah kita jauh, supaya kita dapat menilai diri sendiri~ OST Adamaya"
Sedang adam dan hawa berpisah dan akhirnya bertemu.
Apatah lagi kita,manusia hina. Yang tak punya apa2. Cuma ada hati yang ingin bahagia.
Aku tetap menunggu smpai ianya pasti dan mesti.
Aku tetap disini menanti.
Aku tetap dan nekad,menanti dan terus menunggu dengan SETIAKU.
Apa yang dilalui, aku pernah merasai..pedihnya..sakitnya..sukarnya..makin kita ingin melupakan..makin kita mengingati..
Apa yang dirasa,itulah penawar sakit sebenarnya. Sampai kita sedar dan redha di depan mata, sakit itu adalah terbaik untuk kita.^^

Dengar laguku untukmu:~





Munajat Cinta ~ The Rock Feat Ahmad Dhani.

No comments:

Post a Comment